Soitonopetus

Taidekoulu Tuulikello antaa musiikin alueella taiteen perusopetusta Tampereella. Meillä voit aloittaa soittoharrastuksen joko aivan alusta tai jatkaa soittamista. Ilmoittautua voit koska vaan, läpi vuoden. Soittoharrastuksen pääset aloittamaan ilman pääsykokeita vaikka kesken lukukauden täyttämällä ilmoittautumislomakkeen, jonka jälkeen sinuun ollaan yhteydessä soittotuntien sopimiseksi. Tuulikellossa on mukava ja kannustava ilmapiiri, joten pääset varmasti mukaan!

Soitonopetusta on tarjolla yksityis- ja ryhmätunneilla seuraavilla soittimilla: viulu, sello, kitara, ukulele, poikkihuilu, klarinetti, saksofoni, rummut, lyyra, kantele sekä piano.

Lisäksi Tuulikellossa on tarjolla ryhmäopetusta: eskarilaisten muskari, soitinkaruselli 1. luokkalaisille, musisointirymiä 2-5-luokkalaisille, bändejä 6.-9. -luokkalaisille sekä lukiolaisille, aikuisten jammailuryhmiä, ukuleleryhmiä jne. Bändiläisille myös yksityistunteja bändisoittimilla.

Perusopetusviikkoja on pääsääntöisesti 24 vuodessa (12 syksyllä ja 12 keväällä), jonka lisäksi orkesteria 16 kertaa (8 syksyllä ja 8 keväällä).

Lukuvuoden alkaessa voi ETUKÄTEEN sopia poikkeavista opetusmääristä. Orkesterikerrat on tarkoitettu niille, jotka ovat soittotunnilla vähintään 12 kertaa lukukauden aikana.

Oppilaaksi aikovalla on mahdollisuus yhteen ilmaiseen kokeilutuntiin. Jos oppilas sitten kokeilutunnin jälkeen päättää jatkaa opiskelua, tämä tunti vähennetään kokonaistuntimäärästä.

Opetus tapahtuu varsinaisen kouluajan jälkeen klo 13.00-20.00 Tampereen Rudolf Steiner -koululla osoitteessa Muotialantie 79-81, 33800 Tampere.

Pyrimme järjestämään aina lähiopetusta kun mahdollista, mutta tilanteen mukaan meillä on valmius myös etäopetukseen.

Tiedustelut: