Opettajat

Vesa Sädekoski

Kitara, ukulele, soitinkaruselli, bändi, aikuisten jammailu
Puh. 044 535 9467
[email protected]

Hei! Olen Vesa Sädekoski. Olen Tuulikellon rehtori ja soitonopettaja. Opetan: kitaransoittoa vapaalla säestyksellä ja ukulelen soittoa. Vedän lyyraryhmiä ja bändejä, musiikki-improvisaatio- ja jammailuryhmiä sekä ajoittain 1-2 luokkien soitinkarusellia. Lähden aina yksilöstä ja jokaisen omista toiveista ja toivon, että tunneista tulee rentoja ja jokainen voi vapautua nauttimaan musiikista. Tunteihini kuuluu nuoteista soittamisen lisäksi improvisaatiota ja korvakuulolta soittamista. Monien soitto-oppilaiden kanssa myös laulan.

Laura Vilmi

Klarinetti, Saksofoni
Puh. 050 357 8516
[email protected]

Olen Tuulikellon saksofonin- ja klarinetinsoitonopettaja. Lisäksi vedän eskarin muskareita, soitinkarusellia ja 2-5 luokkien musisointiryhmiä. Musiikki ja soittaminen on ollut lapsesta asti tärkeä osa elämääni. Soiton oppiminen tuottaa onnistumisen kokemuksia, koen tärkeäksi ilahduttaa muita soitollani, musiikin avulla voi purkaa tunteita ja yhteissoitto muiden kanssa on mahtavaa. Näitä kokemuksia haluaisin tarjota myös oppilailleni! Musiikin täyttämän elämän vastapainoksi tykkään liikkua luonnossa, lukea, piirtää ja neuloa.

Annamaija Koskinen

Viulu
[email protected] puh 0445669469

Olen koulutukseltani musiikin maisteri, opintoni suoritin Helsingin Konservatoriossa ja Sibelius Akatemiassa. Tuulikellossa olen ollut viulunsoitonopettajana vuodesta 1992 lähtien, eli ihan alkuajoista asti. Perehdyin steinerpedagogiikkaan Tampereen steinerkoulun Goetheanistisessa viikonloppuseminaarissa. Olen töissä myös steinerkoulussa 2-3 -luokan viuluopettajana ja koulunkäynnin ohjaajana. Viulutunneilla voi käydä yksin tai ryhmässä. Aloittaa voi minkä ikäisenä vaan, nuorimmat oppilaani ovat olleet 4-vuotiaita ja vanhimmat eläkeläisiä. Oppilaslähtöisyys ja yksilöllinen lähestymistapa ovat lähtökohtani opetuksessa.

Aki Lääkkölä

Kitara, basso, kosketinsoittimet, bändi
Puh. 050 576 6314
[email protected]

Hei! Olen Aki Lääkkölä. Soitan ja opetan kitaransoittoa. Osaan myös soittaa kiippareita, bassoa ja vähän rumpujakin. Pidän monen tyylisestä musiikista. Soitan useammassa orkesterissa mm. Absoluuttinen Nollapiste, Wessmania ja The Breed. Olen soittanut yli 30 vuotta mutta silti opin koko ajan lisää.

Simo Laihonen

Rummut
Puh. 050 305 8758
[email protected]

Nimeni on Simo Laihonen ja opetan rumpujen sekä lyömäsoitinten soittamista. Olen opiskellut musiikkia lapsuudesta lähtien Suomen lisäksi mm. Yhdysvalloissa ja Intiassa. Nautin monenlaisesta musiikista ja opettamisen lisäksi soitan erilaisissa yhtyeissä. Suosin välitöntä opetustapaa ja yhteissoittoon painottuvaa toimintaa jossa kunkin yksilölliset taipumukset pääsevät esiin. Voimme harjoitella yhdessä käsillä soitettavien rumpujen, pienien lyömäsoittimien tai rumpusetin soittamista. Sekä yksityistunnit että ryhmätunnit ovat mahdollisia. Tervetuloa rummuttamaan!

Jari Taattola

Piano
Puh. 050 327 0380
[email protected]

Olen Jari Taattola ja valmistuin musiikkipedagogiksi (AMK) vuonna 2011. Olen opiskellut pianonsoittoa, laulua, kuoronjohtoa ja musiikin hahmotusaineiden opetusta. Olen opettanut aiemmin pianonsoittoa sijaisuuksia tehden ja musiikin hahmotusaineita tuntiopettajana Porvoonseudun musiikkiopistossa. Pianonsoiton opetuksen lisäksi olen aktiivinen kuorolaulaja.

Mandi Lammi

Sello
Puh. 050 325 8538
[email protected]

Olen Mandi Lammi, Tuulikellon sellonsoitonopettaja. Olen opiskellut musiikkipedagogiksi Tampereen ammattikorkeakoulussa sekä vaihto-opiskelijana myös Barratt Due -musiikki-instituutissa Oslossa. Sellonsoiton opettaminen on minulle kutsumustyö ja opetan mielellään sekä lapsia että aikuisia. Taidekoulu Tuulikellossa olen ollut sellonsoitonopettajana vuodesta 2017 alkaen. Tuulikellon lisäksi opetan Loimaan seudun musiikkiopistossa. Soitan myös pianotriossa nimeltä Hehku, ja järjestämme omia konsertteja aika ajoin.

Kirsi Tuunanen

Huilu
Puh. 050 5115346

Noora Laiho